Ćwiczenie 4 – Czasem warto wdepnąć w bagno :-)

Kategoria ćwiczenia: chodzenie

Miejsce wykonywania ćwiczeń:  w domu

Solo / w parze: solo

Narzędzia potrzebne do ćwiczenia: brak

Co poprawisz w tangu dzięki temu ćwiczeniu: Chodzenie bardziej osadzone w podłodze, większa kontrola nad wykonywanym ruchem.

OPIS ĆWICZENIA

Wyobraź sobie, że idziesz w gęstym mule, co sprawia, że nogi masz niesamowicie ciężkie, a każdy krok wymaga od ciebie ogromnego wysiłku.

Spróbuj chodzić przez kilkanaście minut w ten właśnie sposób.


Uwaga 1: Przed wykonywaniem każdego ćwiczenia opublikowanego na tym blogu, jeżeli nie jesteś pewny, czy na pewno możesz je wykonać w sposób bezpieczny dla własnego ciała – skonsultuj się proszę ze swoim lekarzem lub fizjoterapeutą.

Uwaga 2: Jeżeli opis wykonania ćwiczenia nie jest dla Ciebie zbyt jasny lub masz dodatkowe pytania – wyślij proszę do mnie maila na adres: szymon@twototango.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *